wtorek, 11 czerwca 2013

Standardowy post powitalny

Myśl o założeniu bloga chodziła za mną od dłuższego czasu, jednak okoliczności nie sprzyjały wprowadzeniu jej w życie.
W końcu postanowiłam wziąć się za siebie i nie odwlekać w czasie tego, co i tak miało nastąpić (tak, skoro wszyscy mają bloga, to ja też chcę :>).
To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w moim życiu, więc początkowe kroki mogą być niezdarne, jednak postaram się, żeby wszystko było jak najbardziej czytelne i zrozumiałe.
O czym jest ten blog? Długo biłam się z myślami, aż w końcu doszłam do wniosku, że  przede wszystkim skupię się na mojej pasji, czyli na perfumach - rzecz będzie zarówno o mainstreamie, jak i o niszy, w której dopiero zaczynam rozeznanie.
Mam świadomość tego, że dotychczas powstało wiele świetnych blogów poświęconych tej tematyce, niektóre sama czytam i podziwiam, jednak dobrze jest mieć takie miejsce, gdzie można dać upust swoim doświadczeniom i odczuciom.
Pamiętajcie - to, co przeczytacie na tym blogu nie jest punktem widzenia profesjonalistki, a amatorki, która chce podzielić się swoimi refleksjami i opiniami.
Zapraszam do lektury - mam nadzieję, że nie będzie ona dla was czasem straconym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz